Wirtualne biuro Kraków

Wirtualne biuro w Krakowie to jeden z najprostszych, a zarazem najtańszych sposobów na pozyskanie prestiżowego adresu dla swojej firmy. Dzięki skorzystaniu z oferty wynajęcia wirtualnego biura znacznie zwiększy się wiarygodność Państwa firmy, co z kolei zagwarantuje stabilną i trwałą współpracę z klientami.

Wirtualne biuro to wygodny sposób na pozyskanie nie tylko samego adresu firmy, ale również wielu korzyści i usług dodatkowych. Oferujemy Państwu pakiety, które z pewnością  zadowolą każdego klienta spełniając jego wszystkie wymagania i oczekiwania. Pakiet Basic to niewielkie koszty i podstawowe, najważniejsze usługi; adres korespondencyjny dla celów marketingowych oraz reklamowych, odbiór korespondencji, wiadomość o jej nadejściu,  a także jej przekazywanie na wcześniej podany adres. W pakiecie Full użytkownikowi biura wirtualnego dodatkowo  zostaje udostępnione miejsce na przechowywanie dokumentacji, może on również liczyć na szeroki wachlarz przekazywania informacji. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszych pakietów oraz z usługami dodatkowymi.

W ramach usług wirtualnego biura oferujemy dostosowane do wymagań i oczekiwań Klienta pakiety. W zależności od ilości działań, jakie Klient ceduje na
wirtualne biuro, proponujemy następujące pakiety:

Basic
60 zł/msc
Adres korespondencyjny do celów marketingowych i korespondencyjnych.
Odbiór korespondencji (w tym listy zwykłe oraz polecone, przesyłki kurierskie i paczki).
Informację o nadejściu korespondencji (sposób informowania ustalamy wcześniej).
Minimalnie 2 razy w miesiącu przekazanie korespondencji pod wskazany wcześniej adres.
Wirtualne biuro to także możliwość przesyłania skanów korespondencji na adres e-mailowy.
Płacąc za usługi wirtualnego biura można liczyć na 50-procentową zniżkę przy wynajmie przez Klienta sali spotkań.
 
 
 
 
 
Full
120 zł/msc
Adres korespondencyjny do celów marketingowych i korespondencyjnych.
Odbiór korespondencji (w tym listy zwykłe oraz polecone, przesyłki kurierskie i paczki).
Informację o nadejściu korespondencji (sposób informowania ustalamy wcześniej).
Minimalnie 2 razy w miesiącu przekazanie korespondencji pod wskazany wcześniej adres.
Wirtualne biuro to także możliwość przesyłania skanów korespondencji na adres e-mailowy.
Płacąc za usługi wirtualnego biura można liczyć na 50-procentową zniżkę przy wynajmie przez Klienta sali spotkań.
Adres wymagany podczas rejestracji siedziby spółki, stowarzyszenia bądź fundacji (po podpisaniu stosownej umowy).
Szeroki wachlarz usług związanych z przekazywaniem korespondencji: skanowanie i przesyłanie do 100 stron miesięcznie na adres mailowy, segregowanie korespondencji według klucza nadawców, selektywne przesyłanie (np. faktury trafiają do biura rachunkowego obsługującego Klienta, reszta korespondencji bezpośrednio do niego).
Miejsce na przechowywanie dokumentacji firmowej.
Możliwość odbierania faksów pod numer użytkowany przez kilka podmiotów, a następnie informowanie o faksie lub przekazywanie go na adres e-mailowy lub pod numer innego faksu.
W cenę pakietu jest włączone 5-godzinne użytkowanie sali spotkań w miesiącu.
Pozostałe
Wykorzystanie telefonu stacjonarnego i sekretariatu (w celach informacyjnych) - 70 zł/miesiąc.
Strona internetowa plus adres e-mail - 50 zł/miesiąc.
Indywidualny numer faksu 20 zł/miesiąc.
Profesjonalna witryna, portal albo sklep internetowy - ceny do uzgodnienia.
 
 
 
 
 
 
 

* Podane ceny są cenami netto.
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego